19/12/11

Fashion:Past Tense Bazaar@ Ginger Ale



Λοιπον γυρισα σπιτι απο εκει μολις πριν απο μιαμισι ωρα οποτε το ποστ ειναι τσακ μπαμ!! Καταρχας να αναφερω οτι εχει να βρεξει 4 μηνες και σημερα που ειπα να κανω την εξορμηση μου στα εξαρχεια,οχι απλως εριξε καρεκλες,ΚΟΝΤΕΨΑΝ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΣΥΡΟΥΝ ΤΑ ΡΕΜΜΑΤΑ!
Στο θεμα,το ginger ale ειναι αλλη μια ''καφετερια'' της οποιας την υπαρξη αγνοουσα και η οποια με κερδισε και θα ξαναπαω σιγουρα.Για αλλη μια φορα δεν εχω εξασφαλισει φωτογραφιες του μαγαζιου-αποφασισα να κανω τελικα ξεχωριστα ποστ για τα νεα υπεροχα μερη που ανακαλυπτω στην Αθηνα-ωστοσο,μεχρι την ωρα του ποστ μπορειτε απλα να εμπιστευτειτε την αλανθαστη κριση μου και να πατε!Ειναι πανω στην πλατεια των Εξαρχειων!Ο λογος ομως που εφαγα ολη αυτη την νεροποντη,δεν ηταν φυσικα για την θεσπεσια κατα τα αλλα ζεστη σοκολατα που μου σερβιραν εκει,αλλα γιατι για πεντε μονο μερες,σε ενα μερος του εισογειου αλλα και στη ''σοφιτουλα'' πανω γινεται ενα ''past tense bazaar'' φυσικα με vintage κομματια..Αν εχετε διαβασει το ποστ μου για το bazaar  στο booze,σας λεω να πατε γιατι ειναι κατι το διαφορετικο,δεν με συγκλονισε ωστοσο..Ε,αυτο εδω με ξετρελανε!!Ηταν ακριβως οπως θα επρεπε να ειναι ενα vintage bazaar!Μικρουτσικο(το τονιζω!),αλλα με παρα πολυ ωραια κομματια τοσο σε ρουχα οσο και σε αξεσουαρ και σε πολυ καλες τιμες!Δεν εχω τιποτα αρνητικο να του προσαψω,μου αρεσε παρα μα παρα μα παρα πολυ! (Περιεργως δεν πηρα τιποτα,δοκιμασα ενα υπεροχο ψηλομεσο σορτς αλλα δεν καθοταν πολυ καλα πανω μου :( Σκεφτομαι  παντως να ξαναπαω!) Αυτο που με κερδισε μαλιστα ιδιαιτερα ηταν η εμφανιση των κοριτσιων που ηταν υπευθυνες!Δεν ηταν απλα vintage,ειχαν βγει απο αλλη εποχη!Χτενισματα,ρουχα,μακιγιαζ,ολα!Μπραβο τους!Να σας πω επισης,οτι ειχε πολυ χαριτωμενα πραγματικα vintage πουλοβερ,που ειναι οτι πρεπει για τα Χριστουγεννα (χαχολικα,με ελαφακια,νιφαδες κλπ)
Να απαλογηθω για την ποιοτητα των φωτογραφιων!Ξεχασα τη φωτογραφικη  μου και αναγκαστηκα να κανω οτι μπορω με τα ελαχιστα μεγκαπιξελ που διαθετει κινητακι μου..Μαλλον θα πρεπει να βασιστειτε περισσοτερο στα λογια μου αυτη τη φορα...Δεν θα ξαναγινει! xxx

I just got home from there only an hour and a half before,so this is a post express!I have to say,its hasn't rained for more than four months around here,and today it was practically pouring!
So,''ginger ale'' is another coffee shop,which i didnt know it existed till today.I liked it there very much and i'm definately going again.Unforunately,I didnt have the time to shoot some photos of the place,but another time,I promise,i will!The main reason I got there today,was because of the ''past tense vintage bazaar'',that takes place for only five days.In comparison with the one at Booze cooperativa,I found this one perfect!It was little,but full of interesting pieces,not only of clothes but also of accessories (and plus there were colourful muffins and xmas cakes!) in great prices!Especially,I liked the outfits,and the general appearance,of the girls tha were in charge!It was really ''vintage''!Unfortunately the pics i got arent really great ( i forgot my camera at home).Wont happen again! xxx


yummy =]






I used Maria as my model to these great hair accessories!







maybe they werent all great! xD hahaha

1 σχόλιο:

Thank you for your sharing your own point of view :) I'
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια, θα χαρώ άπειρα να απαντήσω!