27/12/11

''Music'':Tribute to greek skiladiko

This post is only for my Greek readers (like i have a lot of foreign till now! xD) Even if i wanted,i couldnt translate and make all these understandable in English,so you'll have to wait for another one,in English i swear! :)

Στα δικα μας!!! Τα παρατιθεμενα παρακατω αποτελουν αποτελεσμα μακροχρονιας συλλογης και καταγραφης στο περιφημο μπλε τετραδιακι μου,και  για αυτο ευχαριστω ιδιαιτερως τις φιλες μου,ειδικα τη Χριστινα,για...τα πολυπλευρα ακουσματα τους,που μας προσεφεραν τοσο γελιο! Ηρθε η στιγμη να τα μοιραστω..Για οποιεσδηποτε συμπληρωσεις μη διστασετε παρακαλω να αφησετε κομ!
Παραπαπαπαπαμ! (για οσους δε καταλαβαν,ακολουθουν...μοναδικοι...και εκατο τοις εκατο αληθινοι στιχοι ελληνικων σκυλαδικων!Ποιο το νοημα αυτου του ποστ?ΚΑΝΕΝΑ! )

1.Πανω στη κυτταρικη δομη σου σκαρφαλωνει η ζωη (οικονομοπουλος)
2.Εγω καταθεση ψυχης,εσυ ταξιδι αναψυχης (οικονομοπουλος again)
3.Γιατι ειναι Σαββατο,πηγαινε καπου το κορμι σου και κοπανα το!
4.Ειναι καλοκαιρι και κρυωνω,το μακο φοραω και παγωνω (πασιγνωστο απο ραδιο αρβυλα!)
5.Αγαπη ειναι α.το σουσαμι απο το κουλουρι στις σχισμουλες των δοντιων σου β.η σκονη στα παπουτσια που φορας γ.τα κομμενα νυχια που πετας (!) δ.ο ιδρωτας στο μπλουζακι σου (Βισση.και εχουν βουηξει οι πετρες)
6.Ελα να κανουμε σεξ ελα να κανουμε σεξ,να μοιαζει η ζωη μας με γυαλινο πυρεξ!
7.Παρε χρωμα απ τις πληγες σου,ντυσου κοκκινα,σπασε τα σχοινια (?) πριν γινουν συρματοσχοινα!
8.Θελεις μωρο μου ενα μωρακι?Ελα να πιουμε ενα σφηνακι
9.Το φιλι δεν ειναι μυδι ουτε ασπρη βουκαμβιλια,γιαυτο φτανει με τα χειλια,φιλησε μου και το φρυδι!(ποιοσ το εγραψε αυτο σοβαρα??)
10.Θα ρθω το βραδυ να σε παρω,να μη φας!Θα φαμε γλαρο!
11.Τα ματακια σου με καινε,γιατι εισαι μανεκενε!
12.Την ειχα αχτι,την ειχα αχτι,τωρα την εχω μονο σε σταχτη!Μεσα στο τσιγγινο κουτι που φυλαγε τα μπικουτι!
13.Εισαι της ζωης μου γουρι,μες το καυσωνα παγουρι!
ΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ
14.Μεινει μαζι μου εγκυος,ειμαι πολυ φερεγγυος!
15.Ειναι μυθος ειναι μυθος το δασυτριχο μου στηθος
16.Σε πιασα να κανεις τριο,ησουν εσυ και αλλες δυο! (ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ διευκρινιση!)
17.Μου τη δινει μου τη δινει ενα διμετρο πιπινι,ενα διμετρο πιπινι ειναι λαυρα και καμινι
18.Σαγαπω,σε μισω,σημειωσατε διπλο (Κιαμος)
19.Αποψε εισαι τα παγακια στο ποτο μου
20.Ομορφη ομορφη ομορφη ομορφη,εξυπνη εξυπνη εξυπνη εξυπνη,εχεις στιλ εχεις στιλ εχεις στιλ..και σεξ απιλ! (τι ποικιλια στιχου)
21.Εσυ δεν εισαι να χτυπας δυο αυγα στο μπλεντερ εσυ εισαι μονο να γυρνας μεσα στα Hondos center! (Κορυφαιο)
22.Θελεις μπουζουκια?παμε!θελεις μπαρακια?παμε?Οσα εχω να τα φαμε,ναι πες μου και παμε!
23.Εισαι τελεια,τα παντα στην εντελεια και περναμε τελεια! (επισης συγκλονιστικη ευγλωτια)
24.Παρε μου μια πιπα να κοψω το τσιγαρο (no comment)
25.Μπετατζη μου μπετατζη μου βρηκες το σημειο G μου (again no comment)
26.Tη μπετονιερα μη κατηγορας,αυτη σου δινει για να φας!
27.Τοκογλυφε τοκογλυφε,γλειφε το κορμι μου γλειφε (επισης κορυφαιο!αχαχαχαχ)
28.Εχει ενα φεγγαρι αποψε σα κομμενο νυχι,αλλο να στο λεω και αλλο να σου τυχει!
29.Τι πουρο τι καγκουρο τσεπες εχουν και τα δυο!
30.Και ολα το βραδυ θα παιζουμε μπιριμπα μπιριμπα μπιριμπα και θα φωναζουμε αριμπα αριμπα αριμπα!
31.Αποψε εχω ..... μα εχω κιαλλη διοδο! (σκεφτειτε το μονοι σας,σιχενομαι να το γραψω...αλλα ειναι οντως  τραγουδι!ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ)
32.Και οταν εργαζεσαι ουτε φανταζεσαι τι κανω μονη μου,μες το σαλονι μου,σε σκεφτομαι εντονα,δε παω πουθενα,πολυ καλα περνω,στον καναπε μου εγω!! (easy girl!! all time classic of course,Βανδη)
Και τελος,ακομα και αν ειμαι φανατικη Ρουβιτσα,δε μπορω να μη γραψω το
30.σπασε το χρονο βγες απ το δρομο και αναψε τη φωτια! (ποιο χρονο?ποιο δρομο?ΠΟΙΑ ΦΩΤΙΑ??)


Αυτα ηταν...ως τωρα!

3 σχόλια:

  1. Hi Marianna! Thank you so much for your sweet comment and for visiting me! Yes, I love cupcakes! It's my big indulgence :-). xoxoxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. hahahahahahahhaha nomizw oti exw skasei sta gelia,kai m akouei olh h polukatoikia.
    theiko to post sou, theiko kopela mou sou vgazw to kapelo.
    pragmatika autos einai o logos pou stamathsa na akouw ellhnika kommatia (autos k oti oloi pia to paizoun american me xeno stoixo, background club kai den m aresei, den eiste american eiste greek xupnhste).
    eleos dhladh poios grafei autous tou stixous, kai enw oi xenoi den pane k kalutera (olo sex in the club, sexy dancer, dirty dancer, club club club, dancing in the club, pou to pas to "but tonight i am fu....g you tou enrique???). eleos omws oi dikoi mas den paizontai, ti karakapsoura einai auth? (sixainomai mono k mono pou lew thn lexh).
    pes m mh romantikh, mh erwteumenh, akardh oti thes pes m alla den antexw pia auta ta kommatia pou milane olo gia xwrismous, erwtes, kaimous, eleos re paidia eleos uparxo9un k alla pragamta, kai an thelete na milate gia auta grapste toulaxiston enan axio stixo kai oxi tetoies vlakeies.
    ma einai dunaton? auto ths visshs den paizeteeeeeeee otan to akousa nomiza m ekanan plaka.

    1.Πανω στη κυτταρικη δομη σου σκαρφαλωνει η ζωη (οικονομοπουλος)
    plaka m kaneis etsi?????? apo pio kommati paizei na einai auto???????? eleos!!!!!!!!!!!! mathima viologias h tragoudi einai auto?

    8.Θελεις μωρο μου ενα μωρακι?Ελα να πιουμε ενα σφηνακι
    peirazei pou aidiasa??? peirazei pou latreuw thn ellada san istoria k san topia, alla aidiazw me auto to ellhniko kamaki k thn lexh 'mwraki" enw akouw 'babe' kai m aresei??? poso aidia paizei na einai auto? iouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    9.Το φιλι δεν ειναι μυδι ουτε ασπρη βουκαμβιλια,γιαυτο φτανει με τα χειλια,φιλησε μου και το φρυδι!(ποιοσ το εγραψε αυτο σοβαρα??)
    (again, plaka m kaneis???? ti phre autos pou to egrapse?)

    20.Ομορφη ομορφη ομορφη ομορφη,εξυπνη εξυπνη εξυπνη εξυπνη,εχεις στιλ εχεις στιλ εχεις στιλ..και σεξ απιλ! (τι ποικιλια στιχου)
    vlepe greeks trying to hip hop-rap.

    ancient greek philosophy: aristoteles, socrates.
    modern greek philosophy: this song:
    22.Θελεις μπουζουκια?παμε!θελεις μπαρακια?παμε?Οσα εχω να τα φαμε,ναι πες μου και παμε!

    23.Εισαι τελεια,τα παντα στην εντελεια και περναμε τελεια! (επισης συγκλονιστικη ευγλωτια)
    (plhrwsane atomo gia na to grapsei auto? sovara?)

    27.Τοκογλυφε τοκογλυφε,γλειφε το κορμι μου γλειφε (επισης κορυφαιο!αχαχαχαχ)
    (kapoios na me purovolisei plz)

    29.Και οταν εργαζεσαι ουτε φανταζεσαι τι κανω μονη μου,μες το σαλονι μου,σε σκεφτομαι εντονα,δε παω πουθενα,πολυ καλα περνω,στον καναπε μου εγω!! (easy girl!! all time classic of course,Βανδη)
    (e ok auto den paizete)

    30.σπασε το χρονο βγες απ το δρομο και αναψε τη φωτια! (ποιο χρονο?ποιο δρομο?ΠΟΙΑ ΦΩΤΙΑ??)
    (E??????????????????????????)
    kai sumplhrwnw thn lista me ta exhs apisteuta:
    "gia sena klaiw, pare me thlefwno sou lew, stekomai exw apo thn porta sou, varaw, xtupaw, den eisai ekei"
    (akrivhs perigrafei erwteumenou kai pithana methusmenou atomou)....kapoios na me purovoliseiiiiiii twraaaaaaaaaaaaaa.
    "pou phges kai me afhses, alhth me parathses" palio ths kokkinou-to akouei h xadelfh mou-asxoliasto entelws.
    "ena akoma fili zhtaw vre alhth alla esy, feugeis makria se merh makrina, sthn aravia panw sto xioni, liwnei ax liwnei" hahahahahha auto to klassiko stixo den mporeis na ton ksexaseis. ti thelei na pei o poihths? oti hpie polles vodkes kai meta kathise k to egrapse.
    "pw pw ti eisai esy, ti kormi, ti kormi" kiamos.
    purovoliste me eipa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. vre mpas k na kanw blog k egw me ola m ta parapona, kaustika sxolia ktl????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your sharing your own point of view :) I'
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια, θα χαρώ άπειρα να απαντήσω!